Întrebări frecvente - Tudor PopTudor Pop

Așteaptă puțin... Loading depends on your connection speed!

Întrebări frecvente

1. Cum plasez o comandă?
Plasarea unei comenzi pe tudorpop.ro nu este condiționată de înregistrarea unui cont. Totuși, recomandarea noastră este să vă înregistrați, pentru a cumpăra rapid și ușor și pentru a beneficia de acces rapid la istoricul și starea comenzilor.
Pentru a căuta un anumit produs, puteți folosi butonul de căutare reprezentat printr-o lupă aflată în colțul din dreapta sus al paginii. De asemenea, puteți selecta categoria de produse din meniul principal.
Dacă v-ați hotărât să achiziționați un produs, selectați culoarea (unde este necesar) și apăsați butonul “Adaugă în coș”. De asemenea, puteți adăuga produse la Favorite, selectând culoarea dorită și apăsând butonul “Adaugă la favorite”.
Pentru a vizualiza produsele din coșul de cumpărături, apăsați butonul “Coșul meu”. În cazul în care doriți să modificați cantitatea produselor adăugate în coș, puteți face acest lucru printr-un click pe săgețile dreapta-stânga. Dacă doriți să ștergeți produse din coș, folosiți butonul “X”, aflat în partea dreaptă a fiecărui produs.
Pentru a finaliza comanda, apăsați butonul “Cumpără”. În pagina de finalizare a comenzii, trebuie să completați informațiile de facturare, modalitatea de plată și de livrare și detaliile comenzii dumneavoastră.
Puteți adăuga observații în secțiunea “Mențiuni Comandă” din pagina de finalizare a comenzii. Apăsați apoi “Comandă”.

2. Trebuie să mă înregistrez pentru a putea plasa o comandă?
Plasarea unei comenzi pe tudorpop.ro nu este condiționată de înregistrarea unui cont. Totuși, recomandarea noastră este să vă înregistrați, pentru a cumpăra rapid și ușor și pentru a beneficia de acces rapid la istoricul și starea comenzilor.

3. Mi-am uitat parola. Cum trebuie să procedez?
Pentru a vă recupera parola, trebuie să introduceți numele de utilizator sau adresa de email cu care v-ați înregistrat. Vă vom trimite prin email un link cu ajutorul căruia vă puteți schimba parola.

4. Vreau să îmi schimb parola. Cum trebuie să procedez?
Pentru a vă schimba parola, intrați în contul dvs. unde vei găsi opțiunea de a schimba parola.

5. Cum știu dacă un produs se află în stoc?
Pe pagina fiecărui produs este listată disponibilitatea în partea dreaptă, sub preț.

6. Cum pot achita o comandă plasată pe tudorpop.ro?
Modalitățile de plată sunt ramburs, la livrare (în numerar sau cu cardul bancar) sau online, cu cardul bancar.

7. Ce taxe suplimentare voi plăti?
Veți plăti taxa de livrare de 15 lei pentru orice comandă pe întreg teritoriul țării, indiferent de numărul produselor sau de valoarea lor.

8. Cât durează livrarea comenzilor?
Veți primi produsele comandate în termen de maximum 72 de ore din momentul plasării comenzii. Timpul mediu de livrare este de 24 de ore. Excepție fac zilele de sâmbătă și duminică și sărbătorile legale.

9. Ce modalități de ambalare pot alege pentru comanda mea?
Toate produsele TudorPop au ambalaje originale și elegante, special create pentru a putea fi făcute cadou.

10. Cum pot returna sau schimba un produs? Îmi va fi restituită întreaga contravaloare a comenzii?
Pentru a returna un produs, trebuie să ne solicitați acest lucru în scris, conform indicațiilor oferite în pagina Politica de Retur.
Dacă doriți înlocuirea produselor, valoarea comenzii nou plasate va trebui să fie egală sau mai mare decât suma facturii inițiale.
În cazul returnării comenzii, vă va fi restituită întreaga contravaloare a produselor într-un cont IBAN primit de la dvs. Nu va fi restituită contravaloarea taxelor de livrare.

Mobile version: Enabled